Organizace provozu školní jídelny

Organizace provozu školní jídelny

Organizace provozu školní jídelny v době zákazu osobní přítomnosti žáků a pedagogů na výuce od 4.ledna 2021                                   

Provoz školní jídelny do odvolání mimořádných opatření v omezeném provozu. 

Zaměstnancům, žákům SPŠ a OA byla strava na dobu přerušení prezenční výuky /žák, student denní forma studia/ v termínu od 4. do 10. ledna 2021 o d h l á š e n a.

V případě prodloužení mimořádného opatření zůstane systém odhlášení a přihlášení stravy ze strany poskytovatele nadále v platnosti.

Pedagogové i žáci mají však v době distanční výuky nárok na dotovaný oběd.

Mimořádné požadavky na přihlášení stravy v době distanční výuky si mohou zaměstnanci školy, žáci a studenti zajistit zaslaným požadavkem do emailu duskova@sps-caslav.cz nebo zaslanou SMS na telefon 604 545 056, objednávkou přes aplikaci  e-jídelníček , a to nejpozději 48 hodin předem.

Výdej stravy pro distanční výuku a závodní stravování: od 11.00 do 12.30 hod.

Objednaná strava je určena výhradně ke konzumaci ve školní jídelně.

Mimořádný výdej do termoobalů je možný pouze na základě předchozí domluvy.

Výdej stravy do termoobalů od 10.30 do 11.00 hod.

Novinky

04.01.2021

Lyžařský kurz v přípravě - změna termínu - březen 2021

V příloze naleznete informace k lyžařskému kurzu pro 1. ročníky SPŠ a OA Čáslav. 

celý článek
13.10.2020

Matika pro spolužáky 

Žádáme studenty, kteří si nevyzvedli ve školní knihovně učebnice "Matika pro spolužáky", aby tak učinili po telefonické či e-mailové domluvě.

Nejčtenější

13.12.2020
Učitelské noviny č. 41-42, 43-44 /2020 s p...
celý článek
04.01.2021
Lyžařský kurz v přípravě - změna termínu - břez...
celý článek
01.12.2020
Stužkovací „večírek“ V ponděl...
celý článek